Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Αρκουδο - γιατρός... Dude! Seriously ??

                                        

Δεν ξέρω αν πήρε το αυτί σας για ένα πρόγραμμα που διεξάγεται από την HelMSIC και αφορά τους νέους φοιτητές ιατρικής που δείχνουν ένα ενδιαφέρον στην παιδιατρική...

Με λίγα λόγια, επιτρέψτε μου να σας πω περί τίνος πρόκειται, προτού περάσω στο ψητό:
Οι φοιτητές ιατρικής θα παρακολουθήσουν πρώτα ένα σεμινάριο με παιδοψυχίατρο, ώστε να εκπαιδευτούν.

Για ποιο πράγμα;


 Για να είναι σε θέση να γνωρίζουν πώς να προσεγγίζουν, ως γιατροί, τα μικρά παιδιά και να τα βοηθούν να ξεπερνούν τις όποιες φοβίες τους απέναντι στην "άσπρη ρόμπα" του γιατρού.

Δε σταματάει όμως εκεί! Tην επόμενη μέρα θα επισκεφτούν ένα νηπιαγωγείο, για να εφαρμόσουν στην πράξη τα όσα έμαθαν στο σεμινάριο.. 
Εκεί, λοιπόν, το κάθε παιδάκι θα έχει φέρει μαζί του το "άρρωστο" αγαπημένο του "ζωάκι"-κούκλα και εμείς θα πρέπει να το γιατρέψουμε...


Ωραία μέχρι εδώ...;

Υπέρλαμπρα!                    



Με τούτα και με κείνα, που λέτε, δήλωσα κι εγώ (κατ'ενθουσιασμένη) συμμετοχή και βιάστηκα να το μοιραστώ με τους φίλους μου, οι οποίοι είναι φοιτητές τόσο της ίδιας όσο και άλλων σχολών... Ακούστε τι μου είπαν...!




-Μόλις σε πλησιάσει το παιδάκι με το ζωάκι του, να πεις "ΑΑΑ χρειάζεται επειγόντως χειρουργείο" και να αρχίζεις να το ξεκοιλιάζεις επιτόπου!

-Όταν πιάσεις στα χέρια σου το αρκουδάκι, να πεις με ύφος σοβαρό "Λυπάμαι. Δε μπορώ να κάνω τίποτα. Έχει-δεν έχει 3 μέρες" !


-Να του κάνεις απινιδισμό (μίνι ηλεκτροσοκ).

-Να του κάνεις πρωκτοσκόπηση.





Και μετά λένε ότι έχω ΕΓΩ ψυχολογικά!



4 σχόλια:

  1. Πλάκα κάνεις έτσι? Σε μικρά παιδιά? Ε καλύτερα να σφάξουμε τότε κατευθείαν τα κατοικίδιά τους!!!1 Έλεος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa,dn iparxeis pragmatika!!!!koka!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xαχαχαχ κι εγώ την ίδια αντιμετώπιση είχα από τους φίλους μου που σπουδάζουν σε άλλες σχολές! Παρόλ' αυτά συμμετείχα στο πρόγραμμα και μου άρεσε πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή