Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ρομπέν των Δασών - τα χρόνια της νιότης (μου)







Έπρεπε να φτάσω τέλη δημοτικού, για να συνειδητοποιήσω ότι ο εν λόγω κύριος (που εγώ τον έμαθα ως μία αξιολάτρευτη αλεπού της Disney) δεν ονομάζεται " Ρομπέντον Δασόν" ...

Σε αυτό, φυσικά, συνέβαλε και η γλωσσομάθειά μου, καθ'ότι ετύγχανε εκείνη την περίοδο να μελετάμε το λογοτεχνικό βιβλίο "Robin Hood" στην τάξη των αγγλικών!

 Το βιβλίο αυτό με βοήθησε, επίσης, να καταλάβω, αν μη τι άλλο, ότι ο ομορφούλης Ρομπέν το αλεπουδάκι, ήταν στην αυθεντική ιστορία ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(που φυσικά τον πήρε η Disney και του άλλαξε τα φώτα, όπως με τόσες και τόσες γνωστές ιστορίες- βλ. Παναγία των Παρισίων)

Σοκ!

  Επίσης, από την έκδοση της Disney, έμαθα και την άλλη έννοια της λέξης "παραμάνα"... Εγώ μέχρι τότε, ήξερα την παραμάνα που μου έβαζε η μαμά μερικές φορές σε κανένα ρούχο, άντε και σε κανένα πανωσέντονο όταν ήθελε να το συγκρατήσει με την κουβέρτα που με σκέπαζε...
 Αλλά την παραμάνα ως "γυναίκα που φροντίζει τα παιδιά" μού την έμαθε η Disney με την ιστορία του Ρομπέν των Δασών...!
(Αναφέρομαι,, βεβαίως βεβαίως, στην παραμάνα της Maid Marian που ερωτεύτηκε ο Ρομπέν- για όσους έχετε δει την ταινία! :P )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου