Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Όταν ήμουν μικρή...

...Άκουγα ότι όταν γίνεται κάτι πολύ γρήγορα, γίνεται σε χρόνο "τε τε". Απορούσα. Η απορία λύθηκε κατά 50% στο γυμνάσιο όπου έμαθα ότι ο χρόνος συμβολίζεται με "t". Και πάλι όμως έμενε να ερμηνεύσω αυτό το επαναλαμβανόμενο "t t "... Η απορία λύθηκε λίγο αργότερα (ε δεν ήμουν και τόσο μικρή) που έμαθα τις παραγώγους, τις μεταβολές κτλ!!! ΤΑΑ ΝΤΑΑΑΑΑΝ!!! Χρόνος dt !!!! :) :) :)






...Πίστευα ότι οι άνθρωποι στις παλιές ελληνικές ταινίες που έπαιζαν φυσαρμόνικα, απλά φυσούσαν μέσα στη χούφτα τους, 


χωρίς να κρατάνε κάτι. Το δοκίμασα μόνη μου δυο-τρεις φορές, προσπαθώντας να μιμηθώ επακριβώς τις θέσεις και κινήσεις των χεριών τους. Είδα ότι δεν κατάφερνα να βγάλω τέτοιον ήχο, και κάπως έτσι άρχισα να τους θαυμάζω. Μέχρι που ρώτησα τη μαμά και το μυστήριο αποκαλύφθηκε :P- Βέβαια, ο θαυμασμός παραμένει, γιατί απ'όσο ξέρω είναι πολύ δύσκολο να παίξεις φυσαρμόνικα!



...Τη λέξη "έκαστος" την έμαθα από τη διαφήμιση του Λουμίδη : "Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες". Για την ακρίβεια, στην αρχή άκουγα κάτι σε " Έ κα στοστο είδος του " και δεν έβγαζα άκρη. Ώσπου, και πάλι, η μανούλα μού έδωσε το φως της γνώσης!! (Ευχαριστώ μανούλα!)





...Τη λέξη "ένσταση" την έμαθα από το σίριαλ "Μαρία της γειτονιάς"... Ξέρετε μωρέ, εκεί που η παλαβή Σοράγια έσερνε την κακομοίρα και αθώα Μαρία στα δικαστήρια και η τελευταία είχε για δικηγόρο τον άντρα της... Και κάθε τρεις και λίγο, όταν κατέθετε η Σοράγια, πεταγόταν αυτός όρθιος, κάτι έκανε στην κοιλιά του και φώναζε "Ένσταση κύριε πρόεδρε!". Και πάλι ρώτησα τη μανούλα και μου εξήγησε την "ένσταση"! Όσο για το αν αναρωτιέστε "τι έκανε στην κοιλιά του", με τα χρόνια κατάλαβα ότι κούμπωνε το σακάκι του. Αλλά βρε παιδί μου, και πάλι είχα την εξής απορία : κάθε φορά που καθόταν το ξεκούμπωνε, ώστε όταν σηκωνόταν να έπρεπε να το κουμπώνει πάλι; Με τη Σοράγια έμπλεξες κύριε! Δεν ήξερες ότι θα "ένσταση" και τσουπ όρθιος συνέχεια;! Βέβαια, υπάρχει και η άποψη ότι το σακάκι ήταν στενό και τον ενοχλούσε. Ε πάρε ένα νούμερο μεγαλύτερο, άνθρωπε! Αλλά φυσικά θες να δείξεις τους μύες σου...χμχμ... Ξεφύγαμε!






...Απορούσα γιατί τα μάτια των Ασιατών είναι <<έτσι>>. Μάλιστα, πληροφορήθηκα τα εξής από τη μανούλα: Μια μέρα, εκεί που περπατούσαμε στο Σύνταγμα, μας "περικύκλωσε" ένα γκρουπ Ασιατών τουριστών. Εγώ έπαθα πολιτισμικό σοκ και άρχισα να τη ρωτάω "Αυτοί γιατί είναι <<έτσι>> μαμά;" . Ουδεμία απόκριση από τη μαμά. Εγώ ακάθεκτη. Συνέχισα να ρωτάω επίμονα "Ε μαμά, γιατί τα μάτια τους είναι <<έτσι>>;" και άρχισα μες στους τουρίστες να δείχνω "πώς" είναι τα μάτια τους, τραβώντας με τους δείκτες μου τις άκρες των ματιών μου και χοροπηδώντας πάνω-κάτω για να με προσέξει και να μου απαντήσει η μαμά... Εκείνη βέβαια καταντράπηκε, γιατί αφενός έκανα σαν παρτσακλό στη μέση του δρόμου, αφετέρου γιατί κάποιοι Κινέζοι, με έβλεπαν και (ευτυχώς) γέλαγαν... 


-.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου