Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

" Τι γνωρίζετε; "

Εντάξει, το ξέρω ότι είναι καλοκαίρι και ότι (οι περισσότεροι) έχουμε ξεμπερδέψει με διαβάσματα και λοιπά, αλλά αυτό έπρεπε να το πω, γιατί με σκούνταγε μέσα μου από την περίοδο της εξεταστικής!

Τι ερώτηση, εν πάσει περιπτώσει, είναι το

 " Τι γνωρίζετε για...; "


Γιατί οι καθηγητές κάνουν αυτή την ερώτηση σε εξετάσεις;


1) Σκοπός τους ίσως είναι να μας βοηθήσουν, ώστε να γράψει και ο λιγότερο διαβασμένος ό,τι γενικό μπορεί να έχει "ακούσει"... Δηλαδή, μας αφήνουν ελεύθερο το πεδίο για να γράψουμε -κυριολεκτικά- ό,τι γνωρίζουμε... Καλοσύνη τους...

2) Ναι αλλά αν είναι τόσο ελεύθερο το πεδίο με τι κριτήρια θα βαθμολογήσουν; Με βάση το ποιος έχει γράψει περισσότερα; Ή μήπως με βάση το ποιος έχει γράψει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αυτά που λέει το ΒΙΒΛΙΟ; Παγίδα!

3)Βαριούνται να σκεφτούν μία πιο ειδική ερώτηση και αρκούνται σε αυτή την πλέον κλασική!




 Αν εγώ ΟΜΩΣ, πάω και τους απαντήσω

" ΤΙΠΟΤΑ "


το περισσότερο αναμενόμενο είναι να χάσω το θέμα και να με μηδενίσουν, γιατί (πολύ απλά) δεν τους έγραψα αυτά που ήθελαν να ακούσουν...


Αν όμως το σκεφτούμε λίγο παραπάνω, η απάντησή μου δε μπορεί να θεωρηθεί λανθασμένη, με δεδομένο ότι ΛΕΩ ΑΛΗΘΕΙΑ ΌΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ αυτό που με ρωτάνε! 


Η εκφώνηση είναι "ΤΙ γνωρίζετε" και όχι "Γράψτε σχετικά με το..." 


Είναι δηλαδή σα να γίνεται ο παρακάτω διάλογος μεταξύ εμού και εξεταστή :


ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ: Τι γνωρίζετε για τη φωσφατο-ινουλο-2,57,98 τριχλωρο-μεθανική αλκοόλη;
ΕΓΩ: Τίποτα, κύριε.
ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ: Δυστυχώς χάνετε την ερώτηση. Η απάντηση θεωρείται λανθασμένη.
ΕΓΩ: Στην υγειά μου, σας ορκίζομαι, κύριε Καθηγητά, ότι λέω αλήθεια! Τίποτα δε γνωρίζω! Πρώτη φορά τώρα το άκουσα αυτό το πράγμα! Πώς μου λέτε ότι η απάντηση είναι λανθασμένη; Κάντε μου τεστ αλήθειας για να δείτε ότι είναι σωστή!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου