Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τώρα, μιλάμε ή ΠΑΙΖΟΥΜΕ;!

Ας παρακολουθήσουμε τη συζήτηση δύο φιλενάδων...

Κυκλωπία : Για πες τελικά, τι γίνεται με τον άλλον τον δικό σου;;
Μουσμουλιώ : Ποιον "δικό μου" καλέ? Μακάρι να ήταν "δικός μου"! Δεν καταλαβαίνω τι κάνει και τι σκέφτεται!
Κ: Τι εννοείς;;
Μ: Ε να... Κάθε φορά που συναντιόμαστε, δεν είναι καθόλου διαχυτικός... Στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα...
Κ:Δεν τον είδες χθες που είχατε κανονίσει;
Μ: Όχι δεν τον είδα, γιατί είχε λέει...να ταΐσει το κουνέλι του... Έχουμε να βρεθούμε όμως 2 εβδομάδες!!!! Βρε μήπως δε με θέλει πια?? Όλο με αποφεύγει!! Ούτε κρυφτό να παίζαμε!!
Κ: Αχ φιλενάδα, τι να σου πω... Μήπως απλά ο άνθρωπος έχει δουλειές και εσύ υπερβάλλεις και λίγο;;
Μ: Δεν ξέρω, φιλενάδα!... Τώρα, του έστειλα ένα μήνυμα και του είπα να συναντηθούμε αύριο. Ελπίζω να έρθει....
"Βασιλιά βασιλιά τι ώρα είναι;;; Η ώρα είναι 11:00"
K: Τι ήταν αυτό το κράξιμο;;;;;;;;
Μ: Ο παπαγάλος μου!! Του έχω μάθει να λέει την ώρα!!!!
Πρέπει να σε κλείσω, όμως, τώρα!!! Θα σε πάρω αύριο για τυχόν εξελίξεις!! Φιλάκια!!
Κ: Καλή τύχη! Θα περιμένω!

..... (την επόμενη).....

Κ: Τι εννοείς τον είδες αλλού;;;; Πού;;;;
Μ: Καλέ, αυτός δεν ήρθε στο ραντεβού!.. Εγώ μετά από 3 ώρες αναμονής, άρχισα να πιστεύω ότι δε θα εμφανιστεί και πήρα το μετρό για να γυρίσω σπίτι... Και όπως καθόμουν και περίμενα στο σταθμό, τον βλέπω να πετάγεται στην απέναντι αποβάθρα!!!
Κ: Και;;; Εκείνος σε είδε;;
Μ: Προσπαθούσα με παντομίμα από την αντίπερα όχθη να τον κάνω να με δει και να του πω πόσο ****** είναι!! Όλοι με είδαν!!! Μόνο αυτός γυρνούσε το κεφάλι από την άλλη!! Το μπάζο!!! Παριστάνει και την τυφλόμυγα!!!
Κ: Πωωωω... Θες παιδάκι μου να του μιλήσω εγώ αύριο που θα τον δω στη σχολή;;
Μ: Όχι βέβαια!! Δε θα κάνουμε το χαλασμένο τηλέφωνο! Θα περιμένω να μιλήσουμε εμείς οι δύο κατευθείαν! Και μάλιστα, θα πάω ΤΩΡΑ σπίτι του για να μου εξηγήσει επιτέλους τι γίνεται!!!
Κ: Και γιατί να τρέχεις πάλι εσύ;;;; Δε θα τον κυνηγάς! Να περιμένεις να σου μιλήσει εκείνος!!
Μ: Και γιατί να μου μιλήσει εκείνος? Να του μιλήσω εγώ!!.... Ε τώρα, την κολοκυθιά θα παίζουμε;; Μπορεί να τον πιέζω και να μην του δίνω τον απαραίτητο χώρο στη σχέση μας... Θα κάνω κι άλλες προσπάθειες να του δείξω πόσο καλή σύντροφος είμαι!!!
Κ: Πάντως, Μουσμουλιώ μου, ένα βλέπω. Παίζετε το κορόιδο και μάντεψε ποιος είναι στη μέση... Μ: Πφφφφ.... Μπαααα για να με κάνει να τον θέλω περισσότερο τα κάνει μωρέ ο γλυκός μου! Είμαι σίγουρη ότι με θέλει ακόμα!! Με αφήνει να ψάχνω, αλλά στο τέλος θα μου το ανταποδώσει! Σαν παιχνίδι θησαυρού!! Και να σου πω και κάτι ακόμα; Θα το βρω το δαχτυλίδι και θα με παντρευτεί κιόλας! Ο καλός μου ο Οιστραδίολος!!!!!! ♥

-----------------------------------------------------------ΔΙ ΕΝΝΤ--------------------------------------------

Σχόλια-παρατηρήσεις...


1)Τέτοιο παιχνίδι που κάνουν αυτοί, ούτε ζευγάρι κλόουν να ήταν...


2) Συνέχισε Μουσμουλιώ!!!!! Όλοι (πιστεύω) πιστεύουν ότι σε θέλει ακόμα!!!
 :P
 

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν, επειδή με ένα σύντομο γκάλοπ κατάλαβα ότι κανείς σχεδόν δεν έπιασε το μείζον νόημα της ανάρτησης, το αναφέρω εδώ, αν και χαλάει το ίματζ του μπλογκ :P Ο τίτλος είναι "μιλάμε ή ΠΑΙΖΟΥΜΕ" και απλά ενσωμάτωσα στη συζήτηση πολλά παιχνίδια τα οποία χρησιμοποιούνται μεταφορικά (εξού και οι έντονα μαυρισμένες λέξεις!)... Κατά τα άλλα, το κείμενο είναι μια απροσάρμοστη βλακεία και μισή :P

    Καλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή