Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Κ.Κ. for ΚουφοΚώσταινα...


Συνεχίζουμε τον αυτοσαρκασμό...
Το παρόν θα μπορούσε να αποτελεί συνέχεια του " Όταν ήμουν μικρή " αλλά είπα να κάνω ειδικό αφιέρωμα σε αυτό μου το ταλέντο.


Εγώ, που λέτε, είχα (και έχω) ένα θέμα με την κατανόηση των στίχων των τραγουδιών. Δυστυχώς για τους γύρω μου, δεν αναφέρομαι μόνο στα ξενόγλωσσα άσματα...
Ακολουθούν παραδείγματα:


  1. Σάκης Ρουβάς - Άντεξα :
    Όμως εγώ, πώς να στο πω? Είχα κι αλοιφή όσο εσύ σε άλλα χέρια ήσουν ή το νιιιιι.
  2. Γιάννης Πλούταρχος - Φυσάει πολύ :
    Φυσάει πολύ και μπαίνει κρύος ο βοριάς. Μα η μοναξιά με πνίγει, πάει να με τρελάνει. Μα τόνισαν την πρόκα, στην παλάμη της καρδιάς.
  3. Έλλη Κοκκίνου - Sex :
    BOOOMB sex....-ταν ταν ταν- booomb sex.... (αντί για wild)
  4. Ηρωικό άσμα :
    Των εχθρών τα φουσάτα περάσαν, σαν το NIVA  που καίει τα σπαρτά.... (σε αυτό το σημείο οραματιζόμουν ένα jeep niva να περνάει πάνω από στάχια και να τα καίει..)
  5. Νατάσα Θεοδωρίδου -Να γράψεις λάθος :
    Απόψε να γράψεις λάθος. Να γράψεις γι'αυτό το πάθος. (και στο μυαλό μου είχα φτιάξει την εξής ιστορία: Αυτός ήταν φοιτητής και εκείνη τη μέρα έδινε εξετάσεις. Η Νατάσα, λοιπόν, επειδή είχε εκνευριστεί με κάτι που της έκανε αυτός, του εύχεται να μη γράψει καλά και μάλιστα, να μπερδευτεί και να γράψει στο χαρτί για το πόσο την έχει ερωτευτεί.. )
  6. Ένα το χελιδόνι :
    Θέλει κι η Ζωντανίνα, δίνουν το αίμα τους. (ευτυχώς- εντελώς τυχαία- χθες ανακάλυψα ότι είχα και συνακοϊστές σε αυτό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου