Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ τρόπος να ζητήσεις λεφτά στο δρόμο

(Ιστιδινιώτες και Ιστιδινιώτισσες! Σας έλειψα; Ελάτε ελάτε, μην κλαίτε κιόλας! Αποφάσισα να κάνω comeback, γιατί μου έλειψε το απαραίτητο αμινοξύ μου! Σας παρουσιάζω, λοιπόν, την ατάκα που άκουσα και που με ώθησε να συνεχίσω το blog μου -να'ναι καλά ο ξεστομίσας την-)

Είμαι στον ηλεκτρικό πηγαίνοντας να δώσω Ορθοπαιδική... (Η κλασική εκδρομή στο Αγία Όλγα δηλαδή)... Δίπλα μου, μια παρέα νέων αγοριών, συζητάει περί ανέμων και υδάτων.

 Κάποια στιγμή λέει ο ένας:

"Ρε σεις, τις προάλλες, με σταματάει ένας χρήστης στο δρόμο, φανερά εξαντλημένος, ξέρετε τώρα πώς φαίνονται αυτοί από χιλιόμετρα, και μου λέει

" Φιλαράκι ΕΧΕΙΣ 50 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ;" ..."

Καλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου