Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Τακούνια;!

Κάποτε ένα αγόρι μού έθεσε την εξής απορία:

 "Δεν καταλαβαίνω τις κοπέλες που ξεκινούν για να πάνε σε club, parties κτλ με εκατοντάποντα τακούνια, αλλά παίρνουν και μαζί τους τα flat..."

Αγόρι μου, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Το σκεπτικό είναι ότι βάζεις τα τακούνια αρχικά για να προκαλέσεις εντύπωση και ΤααΑΡαχή, να σε δει και να σε θαυμάσει ο άλλος, να απογειώσεις την αυτοπεποίθησή σου!... Μόλις περάσει η ώρα και κουραστείς από το χορό κτλ, τα βγάζεις και πας και αλλάζεις... Είναι κάτι σαν το αντισκορικό που βάζεις στην ντουλάπα! Το έχεις, μέχρι να κάνει τη δουλειά του! 


Πάντως, μη νομίζεις... Και η διαδικασία του να παίρνεις μαζί σου δεύτερο ζευγάρι δεν είναι καθόοολου απλή! Κατ'αρχάς, πρέπει να έχεις επαρκή αποθηκευτικό χώρο (τουτέστιν τσάντα μπαγκαζιέρα, που ΟΛΕΣ γνωρίζουμε ότι είναι TRES TRES TRES BANALE σε μια βραδινή έξοδο- μα ναι!). Εναλλακτικά, θα κουβαλάς EXTRA τσάντα-σακούλα με την αλλαξιά σου... Επίσης, έχεις ΔΙΠΛΟ πρόβλημα στο σπίτι ΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ! ΒΒΒέβαια! Γιατί δεν αρκεί απλά να βρεις ΈΝΑ ζευγάρι παπούτσια που να ταιριάζει με αυτό που φοράς, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ! :O

Βέβαια, καλέ μου Παντελή (αυτός είχε την απορία) να σου επισημάνω ότι αυτές τις κοπέλες τις θαυμάζω! Είναι αν μη τι άλλο προνοητικές! Υπάρχουν άλλες που φεύγουν από το σπίτι παπουτσωμένες και γυρίζουν ξυπόλητες! 

Υπάρχουν βέβαια και οι σκληραγωγημένες (σε αυτή τη φάση θα ήθελα να εκφράσω τα ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους τραβεστί ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟΥΣ) που βγάζουν μία ολόκληρη νύχτα (τουλάχιστον) ανεβασμένες στην ταράτσα των Tsakiris Mallas, τις οποίες τις θαυμάζω περισσότερο από όλες!

Εγώ πάντως, Παντελή, να ξέρεις έχω υψοφοβία... Και γενικά βρε παιδί μου δε μπορώ τους πολλούς πόνους! Επίσης, δε μου αρέσει να κουβαλάω πολλά πράγματα, ούτε να σέρνω πίσω μου βαλίτσες όταν βγαίνω!

Οποόοοτε...

...από το να ξεκινήσω με τακούνια και να καταλήξω ξυπόλητη, καλύτερη από την αρχή με τα μποτάκια μου :P




Ξέρω ότι με αυτό θα με μισήσουν ουκ ολίγες κοπέλες... :P Με το συμπάθιο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου