Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Το κανάλι στο νούμερο 8


Τελικά, τι θα γίνει με το κανάλι στο νούμερο 8 του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασής μου; Έχει κάτι καιρούς τώρα που δεν εκπέμπει καθόλου. Αυτό, βέβαια, έχει ορισμένες συνέπειες στην καθημερινότητά μου:

1) Θίγεται η ψυχαναγκαστική μου πλευρά.
 Δε μπορώ να δεχθώ ότι το "τοπ 9" των κουμπιών στο τηλεκοντρόλ περιλαμβάνει κανάλι που παίζει μόνο... χιόνια (σημειοτέον ότι στην άλλη τηλεόραση παίζει μόνο μαυρίλα-ακόμα χειρότερο) !  Όπως και να το κάνουμε, το "τοπ 9" είναι τα κανάλια που προτιμάμε και που θέλουμε να βλέπουμε περισσότερο. Και δε νομίζω κάποιος να θέλει να βλέπει χιόνια... Χμμμ τέλος πάντων... ακόμα και αν υπάρχει, δεν είμαι εγώ! (και προφανώς δεν εννοώ τα χιόνια του βουνού και της πλαγιάς! )

 2) Τα "τοπ 9" είναι τα κανάλια στα οποία έχουμε γρηγορότερη-ευκολότερη πρόσβαση, λόγω της κατασκευής του τηλεκοντρόλ. Επομένως, έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των φορών που πετυχαίνω κανάλι με χιόνια, καθώς κάνω ζάπινγκ.

Φυσικά, θα μπορούσε να μου πει κάποιος "και γιατί δε βάζεις στη θέση του ένα άλλο κανάλι αφού είσαι τόσο διαταραγμένη;".............................................

 Πέρα από την πλάκα, η αλήθεια είναι ότι δεν το αντικαθιστούσα μέχρι τώρα, διότι έτρεφα κρυφά την ελπίδα ότι όλα θα πάνε κατ'ευχήν για τους εργαζομένους στον εν λόγω σταθμό και ότι θα ξαναρχίσει να μεταδίδει το πρόγραμμά του φυσιολογικά... Πίστευα ότι αν το αντικαθιστούσα, ουσιαστικά θα "πρόδιδα" τον αγώνα τον εργαζομένων και το σταθμό...

Ο λόγος βέβαια για το "ALTER", το οποίο τον τελευταίο καιρό, σταμάτησε να εκπέμπει εντελώς...

Εν πάσει περιπτώσει...Τι να κάνω; Να το αντικαταστήσω ή όχι ακόμα;;

1 σχόλιο: